پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدی است

  • کد خبر: ۲۰۲۱۸۰
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹
جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدی است
مدافع ملی پوش پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، خط خوردن نام محمدحسین کنعانی‌زادگان از لیست پرسپولیس برای بازی با شمس آذر قزوین زنگ خطر یحیی گل محمدی برای این بازیکن بود که در دوران افت خود به سر می برد.

از طرفی کنعانی با علیرضا بیرانوند به شدت مشکل دارد و مورد غضب چند ملی پوش هم به خاطر ماجرای باطل شدن مجوز وارد کردن خودروها، قرار گرفته است. حتی گفته می‌شود که که کنعانی در زندگی شخصی خود نیز با مشکلات جدی مواجه است.

عواملی که باعث شده این بازیکن تصمیم بگیرد در زمستان به فوتبال قطر برگردد. تصمیمی که اگر عملی شود پرسپولیس برای پر کردن جای او با مشکل جدی مواجه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->